Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Sauga>Geležinkelio eismo sauga
   
   
   
naudingas +2 / nenaudingas -2

Geležinkelio eismo sauga

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Geležinkelio kelio pagrindiniai elementai. Geležinkelio kelio sankasa. Skirstymo kalnelis. Stoties knygos paskirtis ir sudarymas. Atsirandančios kliūtys vienkeliame ruože. Pusiau automatinė kelio blokuotė. Prekinio vagono oriniai stabdžiai. Traukinių eismo grafikas.

Ištrauka

Pirmas klausimas.
7. Įvardinti geležinkelio kelio pagrindinius elementus ir apibūdinti kiekvieno elemento paskirtį.
Geležinkelio kelias, tai kompleksinis inžinerinis statinys skirtas riedmenų judėjimui ir kuris turi garantuoti sklandų ir saugų traukinių judėjimą. Kelio pagrindiniai elementai, tai:
• kelio viršutinė konstrukcija;
• kelio apatinė konstrukcija.
Kelio viršutinė konstrukcija, tai dalis kuri yra virš sankasos. Jos paskirtis yra išlaikyti riedmenis ir paskirstyti apatines konstrukcijas veikiančias apkrovas. Viršutinę kelio konstrukciją sudaro: bėgiai, pabėgiai, balastas, sąvaržos, priešstūmiai, iešmai, tiltiniai ir iešmo pabėgiai.Višutinės kelio konstrukcijos elementai pavaizduo 1 pav. Pagrindiniai veiksniai, nulemiantys viršutinės kelio kons -
trukcijos pasirinkimą, yra krovinių srauto inten-syvumas, riedmenų apkrova, veikianti bėgius, trau-kinių važiavimo greitis, ekonominiai rodikliai ir kt.
Bėgis – tai ant pabėgių ar kitokių atramų de-dama metalinė sija (dvitėjo profilio), naudojama geležinkelio kelio riedmenims važiuoti. Bėgių paskirtis yra perimti ir tampriai perduoti apkrovas nuo ratų į atramas ir reikiama kryptimi nukreipti riedmenų ratus. Bėgiai turi būti stiprūs, ilgaamžiški, atsparūs dilimui, kieti ir kartu netrapūs, nes bėgiai turi atlaikyti dideles dinamines vertikliąsias, išilgines ir skersines apkrovas. Bėgį sudaro galvutė, kakliukas ir padas. Lietuvoje naudojamų bėgių ilgis: sandūriniai (12,5 m ir 25 m), besandūriai (ilgis gali siekti tarpstočio ilgį).
Sąvaržos skirstomos į bėgio sąvaržas (2 pav. a) ir sandūros sąvaržas (2 pav. b). Sandūros sąvar-žos jungia bėgius tarpusavyje, bėgio sąvaržos jungia bėgius su pabėgiais. Sandūros sąvaržoms keliami trys reika-lavimai:
• perimti lenkimo momentą ir skersinę jėgą sandūroje;
• leisti bėgių galams judėti išilgine kriptimi sandūroje;
• užtikrinti, kad sandūros elementus būtų galima gaminti unifikuotai. Be to, turi būti garantuota, kad tvarslė gerai priglustų prie bėgio galvutės apačios ir bėgio pado viršaus.
Bėgio sąvaržos sujungia bėgius su pabėgiais, Pagrindinės bėgių sąvaržų funkcijos:
• patikimai sujungti bėgius su pabėgiais;
• elastingai perimti apkrovas nuo bėgių ir perduoti jas pabėgiui;
• slopinti vibraciją ir smūgius, kuriuos sukelia riedmenų eismas;
• išlaikyti vėžės plotį ir bėgio pokrypį neviršijant leistinųjų nuokrypių;
• atlikti izoliacinės medžiagos funkcijas tarp bėgių ir pabėgių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-08-01
DalykasSaugos namų darbas
KategorijaSauga
TipasNamų darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis6.11 MB
AutoriusAbaddon18
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasVečiaslav Petrenko
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gelezinkelio eismo sauga [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 16 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Večiaslav Petrenko
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą